Indkøbskurven
Indkøbskurven
Log Ind






Ny kunde? Opret bruger her
Vi søger en salgskonsulent til Nordjylland
GK - 04/06/18

Har du lyst til at komme igang med at sælge til b2b segmentet, og vil du gerne rådgive kunder og sælge helhedsløsninger til kontoret?

Forstår du at afdække behov, rådgive og vejlede, så kunderne altid får de bedste og mest optimale løsninger.

Så er vi meget interesseret i at høre fra dig.

Arbejdsopgaverne består bl.a. af:

  • Opsøgende salg og kundepleje.
  • Udfærdigelse af tilbud og beregning af finansieringsløsninger.
  • Telefonsalg, kundemøder og produkt præsentationer.
  • Salgsansvar i eget beskyttet distrikt.

Vi forventer at du:

  • Har lyst til at sælge og har stort gå på mod.
  • Har et højt energiniveau og en stor gennemslagskraft.
  • Kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.
  • Har et godt smittende humør og ”kan begå dig”.
  • Har forståelse for teknik og tal.
  • Du må gerne have erfaring fra en tilsvarende stilling.

Vi kan tilbyde:

  • Grundig komplet oplæring i vores produkter og løsninger.
  • God løn efter kvalifikationer, kørselstilskud og en attraktiv provisionsordning.
  • Dynamisk miljø og kolleger med humoristisk omgangstone.
  • En god karriere i en spændende virksomhed i vækst.
  • Et ufravigeligt krav om at have markedets bedste service

Office Partner er i dag en af nordjyllands største forhandler af kontormaskiner, herunder Sharp kopimaskiner, HP printere og Wittenborg/Animo kaffeautomater med egen salgs- og serviceorganisation. Du får en chance for være med i en succes og udbygge den.

Send din ansøgning til nedenstående mrk. Salgskonsulent.

Kontaktpersoner:
indehaver : Gert Kjæhr - gk@office-partner.dk

Send en kortfattet ansøgning til:


Office Partner
Vandmanden 10B
9200 Aalborg Sv

eller send din ansøgning pr. e-mail

Tilbage til oversigten