Indkøbskurven
Indkøbskurven
Log Ind






Ny kunde? Opret bruger her


Optimised Visitor Management

Sikkerhed og overholdelse af regler er en prioritet for enhver organisation, og receptionsområder kan tit have så travlt, at det er svært at holde rede på, hvem der passerer forbi. 

Vores optimerede Visitor Management-system er en smart, sikker og letanvendelig platform til at administrere registrering af gæster, medarbejdere og leverandører. 

Systemet frigør ikke kun mere tid til receptionsmedarbejdere, men endnu vigtigere hjælper det med at skabe et mere effektivt arbejdsmiljø, der er sikrere og overholder reglerne bedre.
 

Hurtig metode til at logge på

Den intuitive software- og touchscreen-teknologi gør det hurtigt og let for gæster at logge sig selv på og ud fra arbejdssteder eller specifikke bygningszoner. De trykker blot på skærmen på den dertil bestemte Visitor Management-boks for at indtaste deres oplysninger.

Her kan du gemme vigtige oplysninger og vitalt indhold til databeskyttelse og lovkrav, som giver dig mulighed for at beskytte dem, der er registreret og skabe en sikrere arbejdsplads. 


Udskrivning af badge og forudgående registrering

Når log-ind er overstået, udskriver det automatiserede Visitor Management-system den relevante type badge til gæster eller leverandører.  Oplysninger på badgen kan konfigureres til at indeholde detaljer såsom den besøgendes og værtens navne samt WiFi-indstillinger og anvisninger om sikkerhed på arbejdspladsen.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Grupper kan blive registreret forudgående, så de hurtigt kan logge på med en QR-kode.  Der kan indstilles data for tidligere og for tilbagevendende besøgende, systemet vil endda kunne huske, hvem de besøgte sidst.


Præcis sporing af færden

Der er ingen grund til, at receptionisten kontakter værten for at fortælle, at gæsten er ankommet, da Visitor Management-systemet gør det med det samme via sms eller e-mail.  Buddene kan også aflevere deres pakker ved at bruge en specifik leveringsknap, og medarbejdere underrettes på samme måde.

Avanceret rapportering giver dig mulighed for at spore strømmen af personer ind og ud af en arbejdsplads.  Du kan til enhver tid lave en realtidsrapport til at identificere præcist, hvem der er i bygningen af hensyn til sikkerhed, overholdelse af regler og sikkerhed på arbejdspladsen.  Du kan endda kontakte enhver hurtigt og let med evakueringsanvisninger i nødstilfælde.


Et fantastisk første indtryk

Afhængigt af dine behov har Sharps optimerede Visitor Management-system fleksibiliteten til at blive leveret både i store og små formater, så du har mulighed for at skabe et fantastisk første indtryk.  Du kan læse mere om hver komponent nedenfor:

se video        RZ-E402