Effektiv fakturahåndtering
Fakturahåndtering er hjertet i vores løsninger til at strømline processen fra indkøb til betaling. Med vores effektive og sikre løsninger øges kontrollen i samme takt med at jeres omkostninger reduceres. Med et automatiseret workflow kan løsningen håndtere matchning, flow og kontering. Hvis godkendt kontering og godkendelse forefindes, kan fakturaen gå direkte til betaling i regnskabssystemet. Kun afvigelser skal håndteres manuelt.
Bedre kontrol, hurtigere flows, og reduceret manuel håndtering
I har altid fuld kontrol over hvor i virksomheden fakturaerne befinder sig, samt hvilken status de har. Takket være påmindelser og fuldstændigt overblik i systemet, kan fakturaer blive betalt til tiden. Der er ingen risiko for, at de forsvinder eller glemmes. Flowet automatiseres i videst muligt omfang, uanset hvilket format fakturaen kommer i – som e-faktura, som scannet, eller PDF vedhæftet mail. Administrer fakturaer hurtigt og effektivt, hvor end du befinder dig – på nettet, på mobiltelefonen eller via mail.
Unik matchning – håndter kun afvigelserne
Matchningen kan foretages mod indkøbsordre på total- og linjeniveau, mod aftaler eller mod den reference, som er angivet på fakturaen. Hvis ordren eller aftalen er konteret, godkendt og al information stemmer, kan fakturaen gå direkte til bogføring i økonomisystemet. Det er enkelt at matche gentagende/ periodiske fakturaer mod aftaler.
Cloud løsning eller lokal installation – du vælger
Håndtér jeres fakturaer i vores cloud tjeneste. Det er hurtig at komme i gang, og der er ingen investering i hardvare eller installation af software.
Af større kundereferencer af Palette produktet kan nævnes:
Kontakt os for et uforpligtende møde og en gennemgang af de muligheder Palette kan give Jeres virksomhed.